logo_sorrad_new__1_-1-removebg-preview
منو

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها - سوراد
عطر ادکلن تامفورد آمبره لدر | Tom Ford Ombré Leather
عطر ادکلن بایردو توباکو ماندارین | Byredo Tobacco Mandarin
عطر ادکلن کرید اونتوس کلون | Creed Aventus Cologne

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

فهرست مطالب

عطر از اجزای طبیعی بسیاری تشکیل شده است که می تواند بر روان زن تأثیر زیادی بگذارد و او  را نسبت به شما، متوجه سازد. بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها، عطری است که خاطره شما را در ذهن آنها تداعی کند. یک عطر خوب مردانه، می تواند احساس خوش بینی، شادی، راحتی، سرزندگی و میل را طرف مقابل شما ایجاد کند، زیرا عطر در جذب زنان، اهمیت زیادی دارد. عطر های مردانه با رایحه خاص حتی در افزایش احساسات عاطفی شریک عاطفی تان به شما نیز تاثیرگذار است. با وجود چنین تاثیرات فوق العاده ای، در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها صحبت کنیم و مدل های خاص با رایحه های فوق العاده عالی را به شما خوانندگان محترم، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها - سوراد

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها چه عطری است ؟

عطر به مردان، احساس اعتماد به نفس و قدرت می دهد زیرا دیگران را به سمت او جذب می کند و به همین دلیل است که باید در مناسبت های رسمی، عصر ها و جلسات مهم از عطر استفاده کنید. وقتی عطر های خاص با رایحه خوشبو استفاده می کنید بر روی روح و روان طرف مقابل تاثیر می گذارید، مخصوصا اگر یک قرار عاشقانه با یک خانم خاص داشته باشید. بوی خوش عطر شما باعث خوشحالی شریک عاطفی تان می شود و در هر لحظه خاطرات شما را برای او زنده می کند.

بدون تردید، هر خانمی دوست دارد همسرش رایحه ای بی نظیر داشته باشد به خصوص که رایحه عطر یکی از موثر ترین وسایلی است که بدون هیچ تلاشی خانم ها را به سمت خود جذب می کند. از این رو، بهترین عطر مردانه از نظر خان ها، عطری است که دارای رایحه خاص باشد و به نوعی، شخصیت جذاب و گیرای شما را به نمایش بگذارد.

برخی عطر ها مانند آب بی بو هستند و مدت زیادی باقی نمی مانند و برخی بویی خوشایند با ماندگاری طولانی دارند. در حقیقت می توان گفت که هر مردی در دنیا عطر مخصوص به خود را دارد. بعضی از عطر ها بوی تند و برخی دارای بوی ضعیف تری هستند.  خانم ها بیشتری به مردانی گرایش پیدا می کنند که خط امضای مشخصی دارند چون بوی عطر مردانه آنها، کاملا خاص و متمایز است و به نوعی نشانگر اعتماد به نفس و شخصیت قابل اعتماد آنها می باشد.

نظرات مشتریان

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها - سوراد

عطرهای مردانه ای که خانم ها را به خود جذب می کنند؟

بعضی از آقایان به دلیل حساسیت به بوی عطر از عطر استفاده نمی کنند. اما معمولا مشکل اصلی در اینجا در سختی انتخاب نوع مناسب و ترجیحی عطر به دلیل در دسترس بودن انواع زیاد و بی شمار است. در ادامه می خواهیم به معرفی و کمک به خرید بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها بپردازیم و به شما بگوییم که چرا انتخاب این نوع عطر ها، برای شما بهتر است.

عطر مردانه کالوین کلاین

شاهکار Calvin Klein، یکی از بهترین عطر های مردانه است که به خصوص برای قرار های عاشقانه در برخورد های صمیمی با زنان، پیشنهاد می شد. نام Euphoria از کلمه انگلیسی ecstasy گرفته شده است. عطر Euphoria به عطر مردانه چوبی شرقی پیوست و در سال 2008 عرضه شد. شاید برجسته ترین اجزای عطر مردانه Euphoria ادویه های گرم با زنجبیل و فلفل سیاه باشد که به آنها ریحان سیاه با کهربا و عود اضافه شده است. قیمت Euphoria Intense برای مردان 35 دلار برای یک بطری 100 میلی لیتری است.

عطر مردانه سکسی هوگو باس

در حال حاضر، عطر جدید هوگو باس؛  عطری که شایسته قرار گرفتن در میان بهترین گالری های سکسی است، نظر بیشتر علاقمندان به عطر را به خود جلب کرده است. یک عطر مردانه تازه و معطر که در سال 2021 عرضه شد. رایحه های اغوا کننده قوی و ماندگار این عطر برای مردانی مناسب است که می دانند چطور می توان به قلب یک زن، نفوذ کرد. نت های اصلی عطر هوگو من باس سیب سبز با شکوفه های اسطوخودوس و چوب است. قیمت عطر هوگو باس به دلار آمریکا به 35 دلار برای حجم 125 میلی لیتر می رسد.

این عطر که به عنوان بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها شناخته می شود دارای رایحه ای قوی و خوشبو است که ماندگاری طولانی دارد. رایحه­ی معطر چوبی با طراوت این عطر، شما را در نگاه زنان، خاص و متمایز می کند. به طور کلی، عطر Hugo Boss یک عطر مردانه و جذاب است که توجه جنس مخالف را به خود جلب می کند.

هم اکنون می توانید بهترین ادکلن مردانه دختر پسند با تنوع زیاد را در رایحه از طریق فروشگاه اینترنتی سوراد، خریداری کنید.

0
کیفیت

عطر مردانه سکسی ویکتوریا سیکرت

در حال حاضر، عطر ویکتوریا سیکرت برای مردان، به عنوان یک عطر بسیار سکسی شناخته می شود و درصد بالای فروش را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید که این عطر خاص سکسی برای زنان و مردان به طور همزمان قابل استفاده است و تفاوتی در جنسیت مصرف کننده ندارد. می ‌توان آن را عطر مردانه ویاگرا نامید  چرا که زنان را به راحتی اغوا می ‌کند. ویکتوریا، یکی از بهترین عطر های کلاسیک مردانه است که از زمان عرضه آن در سال 2001 تا کنون، مورد توجه زیادی از علاقمندان به دنیای عطر قرار گرفته است. نت های عطر مردانه بسیار سکسی ویکتوریا سیکرت که به عنوان بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها نیز شناخته می شود، مرکباتی با طراوت و با ادویه های گرم فلفل و دارچین همراه با نت های جذاب مریم گلی و مشک هستند. عطر بسیار سکسی ویکتوریا سیکرت به ازای 50 میلی لیتر قیمت 61 دلار دارد.

پایداری قوی با پخش بوی خوب، کیفیت بالای محصول، مناسب بودن برای استفاده در هنگام برخورد های عاشقانه بین زوجین و قابلیت استفاده برای زنان و مردان به طور همزمان، این عطر را به یکی از بهترین های حال حاضر تبدیل کرده است.

عطر مردانه کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس یکی دیگر از عطر های لوکس فرانسوی است که در ردیف بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها قرار می گیرد. عطر آونتوس یک رایحه میوه ای شیپری فرانسوی است که در سال 2010 منتشر شد. عطری کلاسیک با لمس مدرن که ترکیبی معطر متمایز، جذاب و هیجان انگیز را ارائه می دهد. شاید برجسته ترین اجزای عطر Aventus Creed، توت سیاه با میوه های سیب و آناناس باشد که به آنها گل یاس و گل رز با رایحه های شرقی خوب مشک، عنبر و وانیل با طراوت اضافه شده است. برخی آن را پادشاه عطر مردانه به دلیل رایحه متمایز و سکسی می نامند. قیمت عطر مردانه کرید اونتوس نسبتا بالاست. در مجموع، کرید اونتوس عطری است که میل، را در زنان و مردان برانگیخته می کند.

هم اکنون بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها را در وب سایت فروشگاهی سوراد خریداری کنید.

بهترین انواع عطر مردانه خوشبو از نظر خانم ها

اگرچه دنیای عطر ها بسیار گسترده است و طیف وسیعی از مدل های مختلف را شامل می شود اما در این بین، برخی عطر های مردانه، فوق العاده خوشبو هستند.  در ادامه به معرفی بهترین انواع عطر مردانه خوشبو از نظر خانم ها می پردازیم.

عطر مردانه مون بلک

مون بلک جایگاه ویژه ای در لیست بهترین عطر های خوشبو مردانه دارد. یک رایحه سکسی فوق العاده مناسب برای مردانی که به دنبال حس و حال با ظرافت و جذابیت هستند. شاید برجسته ‌ترین نت‌ های مون بلک؛ برگ‌ های سرخابی با دانه ‌های کومارین، شکوفه‌ های شمعدانی و اسطوخودوس باشد. ترکیبی خاص و متمایز از مون بلان، لمس های واضحی از عاشقانه های جذاب و غیر قابل مقاومت را اضافه می کند. برخی این عطر را بمب جنسی کلوپ شبانه می نامند. عطر مردانه مون بلان بلک 52 دلار برای یک بطری 100 میلی لیتری قیمت دارد.

پخش و پایداری خوب، قیمت مناسب عطر، دارا بودن رایحه میوه ای شیرین در لیست بهترین عطر های مردانه که خانم ها عاشق آن هستند و سایر ویژگی های متمایز کننده باعث شده است تا میزان تقاضا برای خرید این محصول به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. این عطر، یک فرمول ساده و تمیز با طراوت ارائه می دهد که هرگز از آن خسته نمی شوید. می توان از آن در تمام مجالس عاشقانه رسمی یا خاص استفاده کرد.

عطر Gucci by Gucci Made to Major

 این عطر گوچی نمادی از مرد شیک و موفق است که وجهی کاملا متمایز و قابل توجه را برای شما ایجاد می کند. این عطر خارق العاده شرقی به عنوان نسخه مردانه عطر زنانه Gucci Premiere طراحی شده است. عطر Gucci by Gucci Made to Major بر پایه ترکیبی از ادویه های شرقی و گل پرتقال تونسی به اضافه اسطوخودوس فرانسوی با ترنج و انیسون ساخته شده است و عطر آن علاوه بر هل حاوی جوز هندی، آلو و تمشک سریلانکا است. قلب عطر حاوی عنبر، نعناع هندی و فلفل است که در نتیجه رایحه ای جذاب ایجاد می کند و Made to Major در بطری بسیار شیک عرضه می شود. بهترین عطر مردانه که زنان نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند؛ از این رو پیشنهاد می کنیم برای ملاقات های عاشقانه خود، استفاده از این عطر را هرگز فراموش نکنید.

 عطر جنتلمن جیوانچی

هم اکنون با ادو پرفیوم جنتلمن از خانه عطرهای Givenchy یکی از هیجان انگیز ترین عطرهای مردانه زنانه آشنا می شوید. عطر جنتلمن یکی از عطر های چوبی معطر و تند مردانه است. عطری که با ترکیبات خاص و منحصر به فرد Givenchy خانم ها را به وجد می آورد. شاید برجسته ترین مواد تشکیل دهنده جدید جنتلمن جیوانشی، طعم ادویه گرم فلفل، دارچین و میخک باشد. عطری مناسب برای تمام مواقعی که می خواهید شریک زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهید. با رایحه ای کاملاً مردانه و تعادل کامل ادویه های گرم و مرکبات با طراوت، دقیقا همان چیزی است که می خواهید. قیمت عطر جنتلمن Givenchy به دلار برای حجم 100 میلی لیتر به 106 دلار می رسد.

این عطر، درجه بالایی از ثبات و سختی را ارائه می دهد و دارای رایحه های خوب، ملایم و شیرین، رمانتیک و بی نظیر است.

رایحه­ی گرم و جذاب چوبی معطر این عطر، یکی از زیباترین و لطیف ترین عطرهای جذاب و سکسی مردانه است که تا کنون دیده­اید.

عطر مردانه فارنهایت دیور

عطر اصلی مردانه فارنهایت دیور؛ یکی از بهترین لیست عطر های سکسی مردانه کلاسیک است. این عطر اولین بار در سال 1988 منتشر شد اما تا به امروز همچنان عشق مردان و زنان را به خود جلب کرده است. عطر فارنهایت دیور یک عطر معطر خاص فوگر است. در آن از گل با تونکا، مشک و عنبر به شکلی متمایز استفاده می شود. عطری عالی برای استفاده در مجالس رمانتیک یا مناسبت های خاص که می خواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید. قیمت عطر فارنهایت برای سایز 75 میلی لیتری 130 دلار است.

آیا عطر مردانه تاثیری در نظر خانم ها دارد ؟

بهترین عطر مردانه ای که خانم ها می پسندند، کدام است؟ آیا عطر مردانه می تواند تاثیری بر روی روح و روان زن داشته باشد؟ اینها و بسیاری سؤالات دیگر در مورد عطر مردانه و تاثیر در برانگیخیتگی میل زنان وجود دارد که سعی می کنیم در اینجا به اختصار به آنها اشاره کنیم.  

یکی از دلایل قدرتمند بودن عطر های خاص این است که هاله ای منحصر به فرد از جذابیت را در اطراف کاربر خود ایجاد می کنند. علاوه بر عطر های وابسته به عشق شهوانی، آنها فقط به رایحه های خوب و جذاب محدود نمی شوند، بلکه جذابیت های جنسی را نیز به طرف مقابل اضافه می کنند. اگر شوهری هستید که به دنبال بهترین عطر مردانه است که میل زنان را برانگیخته کند یا همسری هستید که به دنبال عطری جذاب برای هدیه دادن به همسرتان هستید، این موضوع برای شما مناسب است. بسیاری از عطر ها به عنوان یک سلاح مخفی عمل می کنند که هم مردان و هم زنان می توانند از آن به عنوان عاملی جذاب برای برانگیختن میل استفاده کنند.

 نکته مهم در مورد عطر های قابل استفاده در برخورد های عاشقانه، درست بودن ترکیبات آنهاست. بسیار مهم است که از لیست بهترین عطر های مردانه سکسی، عطری عالی را انتخاب کنید که شما را به شیوه ای عالی و متمایز، جلوه دهد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این عطر در درجه اول برای برانگیختن میل در طرف مقابل است. اگرچه ممکن است بوی عطر مورد پسند شما نباشد، اما باید شریک زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و هیجان زده کند. استفاده از عطر به عنوان یک سلاح پنهان برای جلب توجه در زمان مناسب، فرصتی است تا نظر شریک عاطفی تان را به شما جلب کند.

به دلیل بوی معطری که از عطر های مردانه نشأت می گیرد، زنان در هنگام قرار گرفتن در نزدیکی شما، احساس شادی و سرزندگی دارند. در مجموع، آقایان از عطر هایی استفاده می کنند که تاثیر زیادی روی خانم ها می گذارد، چرا که برخی از خانم ها جذب مردی می شوند که بوی عطر او خاص و جذاب است. بنابراین عطر نقش مهمی در بهبود روابط عاطفی بین زن و مرد ایفا می کند و به ایجاد هیجان  در آنها کمک می کند. برانگیختن احساسات در زنان و کمک به افزایش میل آنها، تاثیری است که از یک عطر مردانه عالی و منحصر به فرد، انتظار می رود.

راهنمای خرید بهترین عطر مردانه مورد پسند خانم ها برای جذب کردن:

بهترین و هیجان انگیز ترین عطر مردانه برای زنان، عطری است که مقاومت زنان را از بین ببرد و آنها را مجذوب شما کند.

عطر مردانه ای که خانم ها دوست دارند، معمولا دارای رایحه های قوی و ماندگار است. همانطور که می دانید، بهترین عطر های سکسی مردانه در بازار متفاوت هستند. به خصوص با انتشار جدید عطر های لوکس متمایز در هر سال، انتخاب بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها، کمی سخت و دشوار می شود.

گروهی از عطر ها وجود دارند که می توان آنها را به عنوان عطری که میل را در زنان بر می انگیزد، در نظر گرفت. این ها، فاتح قبل زنان  هستند. از این رو بهتر است در هنگام خرید عطر مردانه، حتما از فروشنده در رابطه با نت های عطر و اینکه چه مشخصاتی دارد، سوال بپرسید. همچنین بهتر است نظر دیگر مصرف کنندگان را در مورد عطر مورد نظر، جویا شوید تا در نهایت یک انتخاب فوق العاده عالی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید عطر مردانه که خانم ها را شیفته خود می کند :

عطر های سکسی در میزان هیجان و جذابیتی که هنگام استفاده از آن، ایجاد می کنند با همدیگر تفاوت دارند. عطری که مناسب لحظات خاص عاشقانه بین زوج ها در ملاقات صمیمی است، به عنوان بهترین عطر های مردانه سکسی شناخته می شوند. این عطر ها دارای ماندگاری طولانی هستند. برای اینکه صاحب چنین عطر هایی با رایحه اغوا کننده شوید؛ لازم است که به سراغ فروشگاه هایی مطمئن و قابل اعتماد بروید که محصولاتی اصل و اورجینال را عرضه می کنند.

فروشگاه اینترنتی سوراد، بهترین عطر های مردانه از نظر خانم ها را با تنوع زیاد از برند های مطرح ارائه می کند. هم اکنون می توانید بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها را با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینترنتی سوراد خریداری کنید.

سوالات متداول بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

اگر به ساختار عینک آیس برلین دقت کنید، هیچ گونه پیچ یا لولایی را در آن مشاهده نخواهید کرد. در واقع این موضوع شاخص ترین نشانه عینک آیس برلین است و اکثر افراد این عینک را با بدون پیچ و لولا بودنش می شناسند. اما بسیاری از عینک های فیک هم با همین ویژگی ساخته می شوند.

اگر شما قصد خرید آیس برلین با مناسب ترین قیمت ممکن را دارید، بهتر است به سراغ مراکز فروش معروف و معتبر بروید. چنین مراکزی برای جلب رضایت مشتریان خود، عینک آیس برلین اصل را با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت به فروش می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید