شرایط استفاده از ضمانت برگشت ۷۲ ساعته

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان در خرید اینترنتی و غیر حضوری همواره از الویت‏‌های سوراد بوده است و سوراد در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. اما با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند و نیاز به عودت کالا داشته باشند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. تمامی محصولات سوراد دارای گارانتی (گارانتی یکساله رنگ و کارکرد موتور ) میباشد و مشمول ۷۲ ساعت مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

توجه : شرایط ذکر شده در این قسمت شامل ساعت های تخفیف دار و یا محصولات خریداری شده در زمان های جشنواره فروش نمی شود.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

 

 استفاده ازضمانت بازگشت 72ساعته چه شرایطی دارد؟

- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان72 ساعته این مهلت نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- اشکال‏‏‌های فنی وظاهری مانند شکستگی، خط و خش و ... که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد، شامل ضمانت برگشت نمی‏‏‌شود.

-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سراد بازگردانده شود.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سراد از طریق تلفن، تلگرام یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

مغایرتهای ساعت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات ظاهری ، پس باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .( از حالت اورجینالیا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.)

-محصولی که دارای اشکال و یا ایراد فنی میباشد، باید حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به سراد برگشت داده شود(از طریق پر کردن اطلاعات صفحه خدمات پس از فروش)

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 

* اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

-  کارشناسان خدمات پس از فروش سراد ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان سراد تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ سراد بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، سراد تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط سراد، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

*اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

-اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌های سراد شماره تلفن 02166125484 اطلاع داده شود.

- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 72 ساعت‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید .

- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا به هیچ عنوان استفاده نشده باشد ، در شرایط اولیه خود (پلمپ )باشد ، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با شماره تلفن 021-661254284خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
- یا به تلگرام شماره 09126195621 یا ایدی تلگرام @SORRAD ، پیام بدهید .