شرایط بازگشت کالا

پیش از هر چیز لطفا ابتدا شرایط ضوابط استفاده از گارانتی را مطالعه فرمایید

کالا را چطور ارسال کنید؟

پیش از هر چیز با کارشناسان پشتیبانی سراد تماس حاصل فرمایید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.

میتوانید با شماره تلفن: 66125484-021 تماس بگیرید و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" ارسال کنید.

برای ارسال کالا، با توجه به نکات ذکر شده نحوه بسته بندی رعایت شود .

اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌گرفتن کالا، با سراد تماس بگیرید.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی ساعت و یا پاره و مخدوش کردن پاکت آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خریدیا قطعه کاغذ جداگانه‌ای یادداشت فرمایید.)

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

 

نحوه برگشت هزینه به چه نحو است ؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سراد برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سراد است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، اصل قبض پستی با مهر شرکت پست باید به شرکت سراد ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید،یا تایید نشدن ایرادیا مغایرت توسط کارشناسان سراد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.